Cookies
O website necessita de alguns cookies e outros recursos semelhantes para funcionar. Caso o permita, o INESC TEC irá utilizar cookies para recolher dados sobre as suas visitas, contribuindo, assim, para estatísticas agregadas que permitem melhorar o nosso serviço. Ver mais
Aceitar Rejeitar
  • Menu
Teses
supervisionadas

Teses supervisionadas por Lia Patrício

The dual role of customer-citizen engagement for sustainability

Autor Manuel Pinto Neves Aires de Matos

Grau MSc

Ano 2024

Instituição UP-FEUP

Co-opetition in Technology-Enabled Digital Service Ecosystems

Autor Agostinho Manuel Antunes da Silva

Grau MSc

Ano 2023

Instituição UP-FEUP

Citizen Engagement perspectives within local Sustainability Transitions - Engagement Behaviors and Engagement Management

Autor Bianca Andreea Banica

Grau MSc

Ano 2023

Instituição UP-FEUP

How can social media legitimize circular business models?

Autor Jinte Keymeulen

Grau MSc

Ano 2023

Instituição UP-FEUP

Designing AI-Enabled Self-Service

Autor Madalena Maria Mesquita Romano da Cunha

Grau MSc

Ano 2023

Instituição UP-FEUP

Beyond a "Business as Usual" - Unraveling the Dynamics of Service Ecosystems through Service Platforms

Autor Nabila As'ad

Grau MSc

Ano 2023

Instituição UP-FEUP

Understanding citizen engagement with energy communities: a mental models approach

Autor Ana Luísa da Silva Ferreira

Grau MSc

Ano 2023

Instituição UP-FEUP

Design of a method for International Information System implementation

Autor Ana Rita Sousa Silva

Grau MSc

Ano 2023

Instituição UP-FEUP

Designing a Customer Application for Consulting Services through Service Design

Autor David Tomé Grande

Grau MSc

Ano 2022

Instituição UP-FEUP

Designing out stigma in an online-based sexual health promotion programme

Autor Diogo Renato Barreira Coutinho

Grau MSc

Ano 2022

Instituição UP-FEUP

Service Design for Information Management

Autor Gonçalo Ornelas Soares

Grau MSc

Ano 2022

Instituição UP-FEUP

Desenvolvimento de Um Modelo de Segmentação de Clientes, Num Contexto de Uma Empresa B2B

Autor Inês Miranda Marques de Sousa

Grau MSc

Ano 2022

Instituição UP-FEUP

  • 1
  • 5